Δευτέρα, 10 Αυγούστου 2020

Αυτοβελτίωση – ο Σύμμαχος

Periptera Δευτέρα, 10/08/2020
387 0

Εάν δεν σας αρέσει η ζωή που κάνετε , εάν δεν είστε ευχαριστημένοι με το που πηγαίνει η ζωή σας , πρέπει να καταλάβετε πως εσείς και μόνο εσείς μπορείτε να αλλάξετε αυτή την πορεία. Αλλά πώς μπορείτε να το κάνετε αυτό καλύτερα; Ακολουθούν συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να κάνετε αυτή την μετάβαση πιο εύκολα

1. Ξεκινήστε την μέρα σας έχοντας μια πρόθεση

Βάζοντας μία πρόθεση σας έστω και μικρή,  για την μέρα που έχετε μπροστά σας , και πραγματοποιώντας τη είναι σα να κάνετε μία ένεση αυτοπεποίθησης στον εαυτό σας. Σε αντίθεση με τους στόχους, οι προθέσεις επικεντρώνονται σε αυτό που μπορείτε να πετύχετε στο παρόν - κάτι το οποίο μπορεί να σας βοηθήσει ακόμη και να επιτύχετε  μελλοντικούς σας στόχους

2. Προσδιορίστε τις συμπεριφορές σας

Παρατηρείστε τις αντιδράσεις σας σε αυτά που σας στρεσάρουν . Πολλές φορές έχουμε αυτόματες αντιδράσεις που μπορούν να οδηγήσουν σε αυτοκαταστροφικές συμπεριφορές. Οι περισσότεροι από εμάς προσπαθούμε να ξεφύγουμε από κάτι που μας πιέζει ή μας στενοχωρεί και υιοθετούμε κάποιες συνήθειες που μόνο καλό δε μας κάνουν τελικά . «Χρειάζομαι ένα ποτό» μετά από μια κουραστική μέρα. Ωστόσο, όταν αναζητάτε συνεχώς δραστηριότητες για να μουδιάσετε τα συναισθήματά σας, αυτή η συμπεριφορά αποφυγής μπορεί να έχει σοβαρές συνέπειες. Εάν πχ ρίξετε τον εαυτό σας στη δουλειά για να αποφύγετε τα συζυγικά προβλήματα, ο σύζυγός σας μπορεί να ερμηνεύσει την απουσία σας ως έλλειψη φροντίδας και να την αναζητήσει αλλού τελικά... Προσδιορίζοντας λοιπόν τι προκαλεί αυτές τις αντιδράσεις σας σε κάτι που σας στρεσάρει , θα μπορείτε να κάνετε πιο υγιείς επιλογές στη διαχείριση του .

3. Βάλτε έξυπνους στόχους

Οι στόχοι αυτοί είναι συγκεκριμένοι και μετρήσιμοι, εφικτοί και σχετικά κοντινοί χρονικά . Οι μεγάλοι στόχοι, αν και καλοί , μπορεί να σας μπλοκάρουν στο τέλος και να τους παρατήσετε . Ανταυτού μπορείτε να προσδιορίστε έναν στόχο που θέλετε να πετύχετε και να φτιάξετε ένα πρόγραμμα  με μικρότερους στόχους –βήματα προς την επίτευξη του

4. Βελτιώστε και απολαύστε τον ύπνο σας

Η έλλειψη ύπνου μπορεί να βλάψει τη σωματική σας υγεία καθώς και την πνευματική. Ο ύπνος είναι επί της ουσίας το γέμισμα της μπαταρίας του οργανισμού μας . Ένας επαρκής ύπνος περιλαμβάνει τουλάχιστον 7 ώρες καθημερινά ,κατά προτίμηση με το ίδιο ωράριο κατάκλησης και ξυπνήματος. Εάν τώρα νιώσετε κουρασμένοι κατά τη διάρκεια της ημέρας, ρίξτε ένα υπνάκο 30 λεπτών, καλό θα σας κάνει.

5. Τρώτε πιο υγιεινά

Έρευνες έχουν δείξει πως η κατάθλιψη έχει μεγάλη σχέση και με το τι τρώμε Προσπαθήστε να κάνετε μια διατροφή βασισμένη σε τρόφιμα πιο κοντά στη φυσική τους μορφή μειώνοντας την κατανάλωση  των πολλών κατεργασμένων προϊόντων καθώς και των πρόσθετων όπως ζάχαρη και αλάτι. Δοκιμάστε το για μια εβδομάδα και δείτε πώς αισθάνεστε. Θα εκπλαγείτε !

6. Γυμναστείτε

Η άσκηση είναι μια από τις πιο αξιόλογες δραστηριότητες, επειδή ωφελεί το σώμα και το μυαλό. Η τακτική σωματική δραστηριότητα σας βοηθά να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος και να μειώσετε τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων όπως και διαβήτη τύπου 2. Επίσης Βελτιώνει την αυτοεκτίμησή σας ενώ παράγει περισσότερες ενδορφίνες, γεγονός που σας παρέχει μια φυσική αίσθηση ευτυχίας.

7. Αντιμετωπίστε τα οικονομικά σας

Εάν λόγω της οικονομικής ύφεσης είστε σε κατάσταση πανικού , χρησιμοποιήστε το ως κίνητρο για να αναλάβετε πιο ουσιαστικά τη διαχείριση των οικονομικών σας . Κάντε έναν προϋπολογισμό και εντοπίστε τρόπους με τους οποίους μπορείτε να μειώσετε τα έξοδα και να αυξήσετε την εξοικονόμηση.

8. Ξεκινήστε ένα χόμπι

Εάν στον ελεύθερο χρόνο σας αισθάνεστε συχνά βαριεστημένοι, μπορεί να μπείτε στον πειρασμό να στραφείτε σε ανθυγιεινές συνήθειες , όπως το φαγητό . Αντ 'αυτού, καλλιεργήστε ένα χόμπι, διατηρώντας αφενός τον εαυτό σας απασχολημένο ενώ αφετέρου θα μπορούσατε ενδεχομένως να έχετε  και μια επιπλέον ροή εσόδων

9. Μάθετε κάτι νέο

Οι έρευνες έχουν δείξει ότι η εκμάθηση μιας νέας δεξιότητας μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της γνωστικής σας λειτουργίας γιατί μεγαλώνετε .Ας μη ξεχνάμε και το Αλτσχάιμερ . Παράλληλα όμως μπορεί να σας δώσει νέα ενδιαφέροντα ακόμη και νέους ανθρώπους στη ζωή σας . Και κάθε τι νέο μας φρεσκάρει.

10. Προσφέρετε

«Όταν δίνεις καλό , επιστρέφει σε σένα δύο φορές περισσότερο». Η παροχή βοήθειας σε άλλους ενεργοποιεί το μεσολιμπικό σύστημα του εγκεφάλου σας και απελευθερώνει οξυτοκίνη και αγγειοπιεσίνη. δύο νευροδιαβιβαστές  που αυξάνουν την αίσθηση ευεξίας . Πιστέψτε το , ακόμη και μία τυχαία πράξης καλοσύνης θα ενισχύσει τη διάθεσή σας.

11 . Κυρίως προσδιορίστε τον σκοπό της ζωής σας

Πρέπει να προσδιορίσετε τον σκοπό της δικής σας ζωής ώστε να ευθυγραμμίσετε τη συμπεριφορά σας προς αυτή την κατεύθυνση και να ζήσετε με αυτήν την εσωτερική αλήθεια.

 

ΠΗΓΗ: www.newsbomb.gr

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

Τελευταίο Τεύχος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Banner - 1
Banner - 2

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ