Πέμπτη, 30 Ιουλίου 2020

Νερό = Υγεία

Periptera Πέμπτη, 30/07/2020
370 0

Καθημερινά χάνουμε δύο έως τέσσερα φλιτζάνια στα ούρα, δύο έως οκτώ φλιτζάνια ιδρώτα (ανάλογα με την προπόνηση και τον τρόπο ζωής μας), ένα έως ενάμισι φλιτζάνι από την απλή αναπνοή και τα δύο τρίτα ενός φλιτζανιού στα κόπρανα άρα είναι επιτακτική ανάγκη να πίνουμε αρκετό νερό

Η αφυδάτωση μπορεί να προκαλέσει ένα πλήθος προβλημάτων.

1. Επίμονοι πονοκέφαλοι. Ένα από τα πρώτα πράγματα που μπορεί να παρατηρήσετε όταν είστε αφυδατωμένοι είναι ένας έντονος πονοκέφαλος . Οι πονοκέφαλοι από την αφυδάτωση μπορεί να ήπιοι έως εξουθενωτικοί . Ο πόνος προκαλείται από μια προσωρινή συρρίκνωση του εγκεφάλου λόγω απώλειας υγρών.  Εάν η αφυδάτωση είναι η αιτία, μετά από ένα μεγάλο ποτήρι νερό , θα πρέπει να απομακρυνθεί λίγο

2. Δυσκοιλιότητα . Υπάρχουν υποδοχείς νερού στο παχύ έντερο και τραβούν νερό από το σώμα για να κάνουν τα κόπρανα πιο μαλακά. Εάν δεν έχετε αρκετό νερό, τα σκληρά κόπρανα και η δυσκοιλιότητα θα μπορούσαν να είναι συχνές ανεπιθύμητες ενέργειες, μαζί με κοιλιακό άλγος

3. Θαμπό δέρμα. Η αφυδάτωση εμφανίζεται στο πρόσωπό σας με τη μορφή ξηρού δέρματος που φαίνεται λιγότερο λαμπερό, λιγότερο παχύ και ελαστικό και ξεφλουδίζει

4. Κόπωση. Είναι ένα σύνηθες σύμπτωμα αφυδάτωσης. Εάν δεν ανεφοδιάζετε τον οργανισμό σας με υγρά , τα επίπεδα της ενέργειας σας μπορούν να υποχωρήσουν και να αντιμετωπίσετε κόπωση και υπνηλία . Τελικά μήπως δεν είναι ένα ακόμη φλιτζάνι καφέ αυτό που χρειάζεστε αλλά νερό;

5. Αύξηση βάρους. Μερικές φορές οι άνθρωποι μπερδεύουν τη δίψα με την πείνα και τρώνε περισσότερο, ενώ πραγματικά πρέπει απλώς να πίνουν περισσότερο νερό. Αρκετές φορές, αν πιείτε ένα ποτήρι νερό, τα σημάδια της πείνας θα εξαφανιστούν.

6. Δυσάρεστη αναπνοή -ξηρό στόμα. Εάν δεν παίρνετε αρκετό νερό, μπορεί να έχετε ξηρές βλεννογόνους, δηλαδή έλλειψη σάλιου.. Αυτό μπορεί να δυσκολέψει την ομιλία, την κατάποση και ακόμη και την αναπνοή και τα βακτήρια να προκαλούν άσχημη οσμή στο στόμα . Ευτυχώς, αυτό μπορεί εύκολα να λυθεί με πόσιμο νερό.

7. Ανάγκη για ζάχαρη . Η λαχτάρα για γλυκά, μπορεί να είναι ένα σημάδι αφυδάτωσης. Είναι συνηθισμένο να θέλετε γλυκά λόγω έλλειψης νερού, γιατί το συκώτι σας δε μπορεί να διασπάσει το γλυκογόνο σε γλυκόζη (γνωστή και ως ζάχαρη) για την κυκλοφορία του αίματος.

8. Κράμπες στους μύες Αυτό είναι λίγο αμφιλεγόμενο. Μια επικρατούσα θεωρία είναι ότι η κατανάλωση αρκετού νερού μπορεί να αποτρέψει τις μυϊκές κράμπες γιατί η έλλειψη νερού μετατοπίζει την κυκλοφορία του αίματος μακριά από τους μυς και αυτό, με τη σειρά του να τους προκαλεί κράμπες, ειδικά κατά την άσκηση.

9. Χαμηλότερη συγκέντρωση Σύμφωνα με μελέτη σε νέες γυναίκες που ήταν ελαφρώς αφυδατωμένες και προσπάθησαν να επικεντρωθούν σε απλές εργασίες. αν και δε παρατηρήθηκε μείωση των διανοητικών ικανοτήτων τους ,εντούτοις έτειναν να αντιλαμβάνονται τις εργασίες αυτές ως πιο δύσκολες και ανέφεραν ότι είχαν μεγαλύτερη δυσκολία να παραμείνουν συγκεντρωμένες.

10. Τέλος αν μιλήσουμε για την χρόνια αφυδάτωση , τότε θα πρέπει να αναφέρουμε πως αρθρίτιδες , βρογχικό άσθμα, καρδιολογικά νοσήματα , υψηλή πίεση , εξάψεις, αλλεργίες, πέτρες στα νεφρά, διαβήτης , σκλήρυνση κατά πλάκας, κατάθλιψη , δυσκαμψίες και διάφορα άλλα συνδέονται μαζί της .

Ό, τι κι αν κάνετε λοιπόν , βεβαιωθείτε ότι πίνετε κάθε μέρα αυτά τα οκτώ έως δέκα ποτήρια που πρέπει τουλάχιστον να δίνουμε στον οργανισμό μας για να λειτουργεί σωστά!

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

Τελευταίο Τεύχος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Banner - 1
Banner - 2

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ